А що це за айпи-телефонія в інтеграції з СRM? Дійсно гарна річ чи можна без неї обійтись, коли починаєш її використовувати? Є в когось такий досвід чи ні?
А вам для чого, якщо не секрет? Хочете якийсь бізнес запустити чи він у вас вже є і ви думаєте над поліпшенням чи у вас якийсь інші проект в голові?)
Цитата: В мене є бізнес, але хоче його розширити, а це передбачає більше персоналу і більше дзвінків, тому ось і думаю про айпі телефоную. Можна сказати, що це навіть новий проетк.
Цитата: Ні, без неї обійтись не можна, якщо ви хочете збільшити продуктивність роботи ваших співробітників. IP-телефонія дозволяє приймати дзвінки однією кнопкою на клавіатурі і в той же час на моніторі вам відкриваємся картка клієнта, якщо він з вами працює. Менеджер бачить історію співпраці і вже знає як і про що розмовляти з клієнтом) Теж саме з набором номера клієнта, до нього можна подзвонити прямо з профайлу в системі. Ось в CRM Бітрікс24 https://www.bitrix24.ua/articles/crm_what_is.php Є непогана інтеграція з IP-телефоніє, раджу звернути увагу.