CRM і IP-телефонія

Тема в разделе "Жизнь форума", создана пользователем Vabir, 23 Август 2021.

Реклама
  1. Vabir

    Vabir Любитель

    Сообщения:
    21
    Симпатии:
    0
    Пол:
    Мужской
    А що це за айпи-телефонія в інтеграції з СRM? Дійсно гарна річ чи можна без неї обійтись, коли починаєш її використовувати? Є в когось такий досвід чи ні?
     

    Понравился пост? Поделись с друзьями!

  2. Наталия

    Наталия Мастер

    Сообщения:
    904
    Симпатии:
    3
    Пол:
    Женский
    А вам для чого, якщо не секрет? Хочете якийсь бізнес запустити чи він у вас вже є і ви думаєте над поліпшенням чи у вас якийсь інші проект в голові?)
     
  3. Vabir

    Vabir Любитель

    Сообщения:
    21
    Симпатии:
    0
    Пол:
    Мужской
    Цитата:
    В мене є бізнес, але хоче його розширити, а це передбачає більше персоналу і більше дзвінків, тому ось і думаю про айпі телефоную. Можна сказати, що це навіть новий проетк.
     
  4. Reborn

    Reborn Мастер

    Сообщения:
    896
    Симпатии:
    2
    Пол:
    Мужской
    Цитата:
    Ні, без неї обійтись не можна, якщо ви хочете збільшити продуктивність роботи ваших співробітників. IP-телефонія дозволяє приймати дзвінки однією кнопкою на клавіатурі і в той же час на моніторі вам відкриваємся картка клієнта, якщо він з вами працює. Менеджер бачить історію співпраці і вже знає як і про що розмовляти з клієнтом)
    Теж саме з набором номера клієнта, до нього можна подзвонити прямо з профайлу в системі.
    Ось в CRM Бітрікс24 https://www.bitrix24.ua/articles/crm_what_is.php Є непогана інтеграція з IP-телефоніє, раджу звернути увагу.
    CRM і IP-телефоніяCRM і IP-телефонія
     
Реклама